Monday 24 October 2011

Restoran2 di Jalan Dwitasik 1, berhampiran dengan Almusafir Muslim Homestay





Jenama2 restoran2 di sekitar Jalan Dwitasik 1, yang berhadapan dengan Al musafir Muslim Homestay, adalah seperti Kayu Nasi Kandar, Ani Sup Utara, De Warung, Wong Solo, Ayam Penyet,   Dominos Pizza, PHD, Old Town White Coffee, yang menghidangkan masakan2 mamak, melayu, Indonesia, Barat, dan juga di Jalan Dwitasik seperti Q Bistro, Yati Ayam Percik, Tutti Frutti, Papa Rich, Satay Station.  Boleh dikatakan yang  Jalan Dwitasik 1 ini sudah pun jadi pusat makanan. Ada restoran2 lain yang bukan di bawah francais, seperti masakan Thai, Stimbot, Iran & Arab, mamak dll. 


Dari Homestay kami ke kawasan ini, hanya ~500m sahaja, & juga sesuai untuk berjalan kaki ke Kayu Nasi Kandar, Ani Sup Utara, Q Bistro.  Ini kerana restoran2 bersekitaran di Jalan Dwitasik & Dwitasik 1, yang melebihi 1.5 km.  


Kami cuma ingin maklumkan kepada saudara/saudari kemudahan yang sedia ada di sekitar kawasan Homestay kami.  Walaubagai mana pun, saudara/saudari perlulah semak dahulu status Halal restoran2 yang kami maklumkan ini bila saudara/saudari kunjunginya. 

1 comment: